Správně naplánované úlohy a korektně přiřazené zdroje jsou podmínkou pro kapacitní plánování, které jednotlivý projekt usazuje do kontextu plánování kapacit napříč projektovým portfoliem.
Na afterworku si společně projdeme plánování projektu od základů, vysvětlíme si rozdíl mezi dobou trvání a pracností úkolů, které výrazně ovlivňují plánování zdrojů. Samotné zaplánování zdrojů patří mezi poslední kroky, kdy je nutné provést vyrovnání požadavků na jednotlivé zdroje. V rámci webináře si ukážeme, jak se tyto požadavky prakticky řeší v Microsoft Project Online.
Přednášející
Kateřina Rubišarová (inzagi) je specialista na technologie Microsoft pro oblast řízení projektů. Je certifikovaným specialistou na technologie Microsoft pro oblast řízení projektů (Project, SharePoint - Microsoft Certified IT Professional) a dále autorkou praktických školících kurzů. Také je certifikovaným projektovým manažerem PRINCE2 Practitioner. Implementacemi systémů na podporu projektového řízení se v roli konzultanta i projektového manažera zabývá od roku 2001. Má dlouholeté praktické zkušenosti s analýzou a návrhem business procesů projektového řízení, včetně jejich optimalizace ve vazbě na systémovou podporu. Díky hluboké znalosti produktů je schopná účelně provázat potřeby uživatelů s možnostmi nástroje a předat tuto znalost prostřednictvím školení nebo mentoringu. Má praktické zkušenosti s řízením projektů a portfolií a jejich systémové podpory v různých typech organizací, mezi něž patří Continental Automotive Systems Czech Republic s.r.o , Automotive Lighting, magistrát města Brna a řada dalších. Kromě řízení projektů se zabývá vědou a výzkumem v oboru Územního plánování.
Moderátor
Robert Albrecht, je absolventem Vysokého učení technického v Brně a aktivním členem IPMA Česká Republika. Zabývá se převážně projektovým řízením v korporátním prostředí a mezilidskou komunikací. Mezi jeho oblíbená témata patří agilní řízení a analýza rizik.
Pro koho je webinář určený
Pro všechny projektové manažery a zájemce o projektové řízení, kteří se chtějí dozvědět něco nového a nebojí se ptát a diskutovat. Účast je bezplatná.
Na webináři si rozšíříte kompetence



Doplňující informace
- Webinář je zdarma
- Předpokládaná doba trvání jsou 1,5 hodiny
- Během prezentace prosíme účastníky o ztlumení mikrofonu, naopak během diskuze se neváhejte ptát nebo chatovat.
Nechcete, aby Vám neutekla žádná naše akce? Sledujte nás na facebooku/.
Těšíme se na Vás!
Tým IPMA Young Crew Czech Republic.
Partneři Afterworku
Registrace
Registrovat se můžete na tomto odkaze, nebo ve formuláři níže.